envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

två steg från paradise

Skrivet 2010-12-04 @ 11:55:58
Min fredag var den bästa fredagen!

Den innhöll teater, så jävla rolig idrottslektion, en grym föreställning som gör att man gråter av skratt och skrattar av gråt, den har allt!

Sen blev det ett improviserat besök på kronan med gamla kära vänner, det var över förväntat roligt och jag känner att jag slutar med flaggan i topp vad gäller kronan 16.

Snackade endel med PH-Johannes och PH-Lin, jag sa till Lin att jag hoppades att hon skulle vinna paradise, hon blev jätte glad då. HAHA. Har tyvärr inga bilder på detta än men det kommer ut på kronans hemsida och här när jag fått bilderna skickade till mig.

Tack alla som gjorde min gårdag så bra, om 3 dagar åker jag till Egypten. wowo.

ADJÖ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback