envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

2 steg från paradise

Skrivet 2010-11-01 @ 22:16:26
Vad ska jag hinna med på mitt höstlov?

  • Festa
  • Träna fotboll och gå på yoga
  • Shoppa
  • Klippa mig
  • Träffa mina kusiner och mina nya kusiner som föddes förra veckan
  • Åka till Borås med Robert och äta Thai-mat
  • Ta en körlektion
  • Träffa "gamla" kompisar
  • Vila

Vad kommer jag hinna med på mitt höstlov?

  • Fest (kanske, om jag orkar och logistiken fungerar)
  • Träna, har inte tränat på aaaaaaaas länge
  • Shoppa med mor min
  • Träffa alla kusiner, får dåligt samvete av att säga nej när de frågar om jag vill leka med dem.
  • Åka till Borås med Robert, om mitt skolkort fungerar ända dit?..

Som ni ser är det massa viktiga saker som jag inte kommer hinna med. Framför allt vila. Hur sjutton ska jag orka med skolan sen efter lovet?

MEN vet ni en sak?
Jag åker till Egypten om 5 veckor! WOHO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback