envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Just be good to me

Skrivet 2010-11-25 @ 17:46:25
Min dag såg ut såhär. Vaknar av väckarklockan halv sex, tänder lampan sätter mig upp, tycker det är kallt utan täcke så jag lägger mig igen. Vaknar klockan 10 i sex, springer ner äter en macka till frukost, borstar tänderna och går ut för att skotta bort snö så vi kan få ut  bilen. Åker till bussen, åker till skolan.
Börjar skoldagen med matte prov, slutar med teaterlektion.

Jag och sarah tar bussen till Fkp och fixar lite dricka (om man säger så) av en snubbe, sen går vi och fikar och sen blir det second hand där jag hittar en åååversajs kavaj till ypperligt pris. Sen tar jag bussen till Vara, sen får jag gå och vänta i Vara en timme på bussen hem..

Nu är jag hemma och jag skulle egentligen provtränat med ett annat fotbollslag men jag orkade inte så nu ska jag städa mitt rum, sy fast alla paljetter på min klänning, fixa naglarna, göra min engelsak läxa, se på PH och packa för imorgon.. Frågan är om jag kommer hinna?!..

peace & love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback