envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Nytt inlägg

Skrivet 2010-11-21 @ 11:56:28
Söndag, men ingen vanlig söndag!
Söndag efter en fredag och en lördag med finfina fester.
Fredagen bjöd på 18-årsfest hos Philip, där jag fick fest med Amanda och Johanna och massa annat folk jag inte träffad förut.
I gårkväll var det årsfest som gällde, god mat, roliga bilder, prisutdelning, dans, gamla vänner, nya vänner, fulla killar från herrlaget. -En klockren årsfest som fick mig att känna saknad till min gamla klasskompisar som man aldrig träffar nuförtiden.

Idag behöver man inte känna ångest över skolan imorgon eftersom vi är lediga mån och tis.
Jag ska plugga massa matte innan min lille killle kommer, han och jag ska åka till Varas pyttelilla biograf och se på Harry Potter ikväll. Åhh säger jag bara! (:



Får bli en lycklig bild från sommaren 09 med
Anna, Amanda och mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback