envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

seize the day

Skrivet 2010-10-03 @ 21:24:07
Underbar helg.
Jag har varit hemma ungefär 3 timmar denna helgen. Jag som skulle ta det lugnt och inte stressa omkring så mycket. Det gick ju bra.

Men jag klagar inte (förän jag går in i väggen igen) för jag har mysit massa.
I fredags var jag och Robert och kollade på fotboll, min lillebror spelade elljuscupen. Sveriges mysigaste utomhuscup. Jao!
Sen sov vi hos Robert, igår blev jag körd till herrljunga och sen tog jag tåget till Falköping för myskväll med mys-tjejerna Lisa, Felicia och Sarah.
Vi lagade mat, åt godis, åt fruktsallad, såg på remember me och SATC 2. Fast jag somnade, för tjejig film för mig tror jag. Sen sov vi i en stor säng fast jag verkade inte riktigt hålla mig i sängen hela natten då jag vaknade i en helt annan del av rummet.

Idag tog jag mig upp ganska tidigt för att jag ville komma hem och få något gjort, pappa hämtade mig från tåget i Vara och då skulle vi tydligen åka till Lidköping. Vi gick på mässa och sen köpte jag höstskor. Och jag älskar dem.







Jag skulle inte ha något emot att ha 5 söta kattungar hemma hos mig.. Vill bara säga att de är ännu sötare i verkligheten än på bild..

pusss.

Kommentarer
Postat av: f

PAX FÖR DEN ORANGEA!!!

2010-10-04 @ 19:18:03
URL: http://followyourdream.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mormor<3!!!! Och katten utan namn<3

2010-10-07 @ 22:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback