envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Diagnos

Skrivet 2011-02-23 @ 10:43:49
Jaha då har jag varit hos läkaren idag då.
Så nu äter jag pencilin mot öroninflammation och bihåleinflammation. Har förresten haft lock för höger öra i tre dagar nu och det gjorde jätte ont när han skulle känna runt öronen.
Sen fick jag remiss för att åka till Göteborg och operera bort mina mandlar, fast där var det tydligen special så man bara kunde "klippa bort" halva mandlarna (tydligen bättre för imunförsvaret och mindre smärtsamt).
Jag tycker ordet klippa bort låter väldigt smärtsamt meen ja vad gör man inte för att slippa vara sjuk så ofta, snarka på nätterna och slippa låta som en hundraåring när man andas.

kram då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback