envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

people need love.

Skrivet 2011-02-28 @ 17:09:45
Jag ska sjunga i konserthuset den 20/3. Fri entré. kom vettja.

Kul att resten av kören har tränat i typ 3 månader också ska jag hoppa in nu, men ja hon hade ju inte bett mig om hon inte trott att jag fixar det.. ABBA vare ja. Och stämmor. Äsch det går la!

Nu ska jag plugga Engelska och Matte. Jag tycker om vår nya och mysiga Matte-grupp, mycket intimare.
Sen ska jag iväg och jobba med Johannisen, jag känner mig riktigt bra. Bättre än jag känt mig på flera veckor förutom magen då, dumma penicilin (förresten har jag aldrig fattat hur man stavar till det men jag chansar på nått!)

haregött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback