envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

8/1-11

Skrivet 2011-01-08 @ 12:31:05
Nu har inte jag skrivit på ett tag. Detta beror på att i torsdags var jag på dop till min tvillingkusiner Signe och Astrid. Jag hade fått i uppdrag att sjunga på dopet och hade tre dagar på mig att träna in en sång jag aldrig hört förut.
resultatet då?
Ja det var en väldigt svår låt för den var både väldigt mörk och ljus plus en tonartshöjning i sista refrängen, inte nog med den svåra låten så började Signe och Astrid skrika och gråta precis när jag skulle sjunga. Så enligt mig själv gick det bara okej, varken mer eller mindre. Men jag fick en liten present som tack för att jag gjorde det och då blev jag glad igen!

Igår hade jag kalas för släkten på pappas sida. Även fast jag inte fyller år på 1,5 vecka. Men min faster från skåne var uppe så då var det kul att dom kunde komma. Jaa vad ska man säga, vi hade trevligt. Jag fick massa fina presenter och jag och Sofie kolla på bilder/filmer från Egypten och dansade "la bomba". Hihi.

Jag har äntligen lyckats skjuta upp mitt körprov också fast det säger jag inte när det är för det ska man tydligen inte göra har jag hört.. :o

öhh hej!

Förresten kom jag på att jag och Robert hade halvårsdag igår!

hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback