envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

...

Skrivet 2011-01-10 @ 22:52:43
Tack för vad du givit
Tack för vad du var
Tack för alla minnen som du lämnat kvar.

Ska inte till skolan imorgon för det blir begravning istället.

Vi delade samma kärlek för hundar
Idag delar vi samma kärlek för en viss hund
Nu får du vara med honom.


Krama honom från mig säger jag nu, som du brukade säga till mig.

RIP Lars och min älskade Ludde.














Det är därför jag har min blogg, här kan jag uttrycka mina känslor. Jag är ju inte alltid så bra på sånt. Har någon annan gråtit när den bloggat? Jag bara undrar....

Kommentarer
Postat av: f

älskade Louise<3

och ja det har jag med gjort<3

2011-01-11 @ 12:40:18
URL: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback