envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

fredagsmys?

Skrivet 2011-01-14 @ 23:19:28
Har haft en välbehövlig kväll. Det innebar två tjejer, thai-mat, marabou, popcorn, recorderlig cider och filmen "the last song" med Miley Cyrus.

Vi grät och grät men det bästa är när filmen är slut, man tänder lampan och ser hur man själv/dom andra ser ut. Haha, helt uppsvullna runt ögonen och smink i hela ansiktet.

Nu saknar jag min pojkvän men även fast jag inte får träffa honom idag så får jag tänka på att jag får träffa honom imorgon! och visst är det ingen idé att oroa sig för att han inte svarar på alla mina sms, han är ju på fest men ändå. Jaja jag som lovade mig själv att aldrig vara dendär överbeskyddande flickvännen som måste veta allt. Det gick ju bra...

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback