envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Hahahihihahaho

Skrivet 2011-01-04 @ 11:12:40
Här kommer lite spontana tankar.

Min körlektion blev inställd idag eftersom min bilskolelärare var sjuk. Det ger mig panik för egentligen har jag bara 2 veckor på mig nu och jag kommer aldrig hinna köra tillräckligt många gånger så jag känner mig säker innan dess.

Jag borde verkligen städa mitt rum och göra distanstest nu när jag fick tid över.

I eftermiddag ska jag gå och fika med flera tjejer jag inte träffat på sjuktlänge.

Sen ska jag träna fotboll, herregud när gjorde jag det senast?

Sen kan jag inte låta bli undra vad den unga mamman mikaela håller på med?
http://micahs.se/
Jag vill inte vara taskig på något sätt men jag lider verkligen med henne. hon är 15 år och har en dotter sen upptäcker hon att hon är gravid igen. Hon är emot abort men vet själv att hon inte klarar av två barn. Sen skriver hon. "Jag trodde inte man kunde bli gravid så snabbt efter förlossningen".
Tjejen, kom in i matchen nu!

Kommentarer
Postat av: f

läste nyss det där med michaela på hennes pojkväns blogg. blir så irriterad när folk inte fattar att man kan bli gravid typ direkt -.-

2011-01-04 @ 12:10:56
URL: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback