envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

isn't it ironic, don't you think?

Skrivet 2011-01-10 @ 14:12:59
kul att dom höjde priset för körlektioner idag, på min körskola fast jag tror det är samma på alla körskolor för det är trafikverket som höjer deras priser..
Det fick jag reda på när jag hade kört min dubbellektion och skulle betala. Från 860:- till 940:-. Det är en skillnad på 80 kronor, en lektion gör det inte så mycket men om man säger att man behöver köra 8 lektioner så blir det 640:- utöver alla dom tusen man betalat innan.

Tack trafikverket, du gjorde min dag.


Okej kanske lite överdrivet bitter? hehe.

Kommentarer
Postat av: Sarah

du är INTE överdrivet bitter! alla klagar på att priserna är för höga redan? vad är det som kostar 940 spänn med att köra i en timme liksom? herregud ):

2011-01-10 @ 19:08:59
Postat av: Lisa

i sådana här lägen får man FAN vara bitter. jävla trafikskolan, vad fan ska de ha pengarna till. ska vi behöva svälta för att vi ska kunna ta körkort, så att vi någon vacker dag inte ska behöva pendla till jobbet. nejfyfan. inte okej

2011-01-10 @ 20:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback