envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Ola Lindström? nej Oskar Linnros heter han.

Skrivet 2011-01-30 @ 11:07:22
igår blev det lite party med Alfred, Ylva, John och helt plötsligt en Sara och en Ellen. Började med lite china-mat för att sen gå på förfestspelet för att sen dricka vin och äta chips. När vi kände oss överladdade drog vi till konserthuset för att se grymmaste Oskar Linnros. Eftersom jag nu är arton så kunde jag ju hänga i baren men jag insåg att min ekonomi inte främjade det men efter lite pay-back så fick det bli en cider iaf.

Ärligt talat så var det rätt stelt, vafan gör alla trettionfemåringar där? Meeeeen sen kom han och då var allt kalasbra igen. Men jag fattar inte hur tiden kunde gå så fort (och hur jag kunde glömma min kamera hemma?!?!?). Tiden bara flög iväg och sen var det slut, varför fick jag inte höra Annie Hall till exempel, och det blev ju inget extranummer heller. Näääe inte lika bra som förra gången, han var inte lika snygg som förra gången heller, sådeså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback