envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

vardag.

Skrivet 2011-01-13 @ 20:29:16
Öhm ja nu har skolan börjat igen.
Det betyder plugg och att jag inte borde spela barworld och kolla facebook hela tiden..

Efter skolan gick jag till körskolan och pluggade teori. Jag fick 59 poäng på fordonsdelen. Det du Lisa, jag kunde faktiskt en del om motorn och allt sånt. Sen gick jag och fikade för dagens skolmat var inget att hänga i granen. Jag trodde seriöst det fanns regler om att det dom serverar i skolan ska vara näringsrikt?
risgrynsgröt? alternativrätt= potatisbullar salladsbord=äpplemos, lingonsylt, nyponsoppa och morötter...
Var är proteinerna och all nyttiga grönsaker, jag funderar ärligt på att ringa Bert.

Ja nu fick jag ur mig lite agressioner där, gött men nu tillbaka till min dag. När jag varit och fikat gick jag på en behandling. fotbehndling. jätteskönt, verkligen. Men jag somnade efter halva och det känns lite onödigt att lägga pengar på att sova men mamma insisterar på att jag ska göra det för det är bra emot min migrän och stress så ja gör det för hon betalar.

När jag kom hem har jag ätit och tränat lite enmansteater faktiskt, för imorgon ska vi stå framför en kamera och spela in vår första del. Det är ju som en audition, fy fan. Jag uppträder hellre för folk än för en kamera..
Jaja nu ska jag klockan mitt och se om det är 3 minuter som jag tippat på.

hadegött!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis Lojsan! :D

jag trodde det var helt kört med min fas B, men jag fick faktiskt 61 på den :D är det vi som är duktiga teoritjejerna eller? ;)

2011-01-13 @ 20:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback