envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

GO L8

Skrivet 2011-06-27 @ 23:25:35
NEMENHEJ!
Idag har jag jobbat och fyllt i minlönerapport så ser fram emot 15 juli då pengarna sätts in på mitt konto.
Något annat jag ser fram emot är.. Ja ni kan ju gissa själva. Det har någonting med fred och kärlek och göra och det händer i Borlänge.
Och appropå det så var jag hos Sigge efter jobbet och planerade vad vi ska ha med oss osv. Vi åker ju på onsdag?!?! Galet. Det kommer bli bästa dagarna asså och vädret ska tydligen funka det med så.
Jag kommer med en sista rapport imorn innan det bär av.
Hallå? Svegie spelar VM imorn, dam VM. Match mot Colombia, missa inte för det kan bli riktigt fin fotboll :).
Förresten har jag fått en match i pojkalsvenskan att döma i slutet på sommaren. Som AD då självklart (AD=Andradomare)

Nu har jag nog sagt allt!
Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback