envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

I LOVE OB

Skrivet 2011-06-25 @ 17:02:34
Jobbade från 14.00-21.00 på självaste midsommaraftonen.
Men piffade till mig själv genom att ha krans och flätor till mina oerhört tråkiga arbetskläder. Men gamlingarna uppskattade kransen och hur söt jag va ^^.
När jag kom hem på kvällen möttes jag av väldigt glada släktingar så jag tog med mig en av dem och drog till en liten hemmafest i Vedum. Chillade lite, hoppade lite studsmatta, dansade lite och åkte hem igen.
Sov ungefär 5 h och sen gick jag upp och jobbade 7.00-16.00. Nu jobbar jag inte för ens imorn kväll men det är nog dags för mig att vila lite middag och sen åka och spendera några timmar med min älskling.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback