envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Svedala nästa

Skrivet 2011-06-09 @ 23:34:15
Hejsan alla!
Skulle bara vilja berätta lite vad som händer i mitt liv.
Jo igår var jag i skolan och sedan jobbade jag kväll på björkhaga.
Idag var jag också i skolan :o. Ganska otroligt när man inte gör så mycket nu i slutet av terminen. Men var med om en rolig och lärorik teater-lektion så det var nåt att ha iallafall!

Ikväll har jag spenderat lite tid med killen min. Behövs eftersom inte kommer hinna ses i helgen för imorgon bär det av till SVEDALA, MALMÖ OCH SKÅNE. Jag älskar verkligen det stället, så många minnen. Och fler ska det bli!
Imorgon tar nämligen Lisa Grabo studenten och på kvällen ska gänget Linn, Lisa och Louise ut på studentfest i Malmö som kommer äga fett. Resten är historia!

Ciao
Seriös bild nr 1. 1,5 år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback