envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

jobb(igt)?

Skrivet 2011-06-20 @ 19:52:39
Sesådärava!
Då har jag kommit igång med mitt riktiga jobb över sommaren, -som vårdbiträde på ålderboendet i Järpås. Jag går brevid ett par dagar och försöker lära mig hur alla ska hanteras och imorgon ska jag på en utbildning i Lidköping om hur man lyfter rätt osv. Har en hård vecka framför mig med jobb onsdag, midsommaraftonens kväll, lördag dag, och söndag.
Hej och hå vilken slitig midsommar jag kommer få!
Dessutom tjänade jag lite pengar i lördags på jag jobbade på en examensfest till min kompis storasyster. Gud vilket röj det var med både alla åldrar på den festen, önskar att mina familj vore lika röjiga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback