envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

stylist javisst

Skrivet 2011-11-23 @ 21:43:52
stylistshowen 2011.
Sjukt grymma stylister asså. Smink och hår på modellerna var helt otroligt. Har tyvärr ingen bild på någon modell..
Efter många om och men hittade jag några tjejer i tvåan som ville styla mig (tack tjejer)
En lockade mitt hår och den andra sminkade med tusen olika produkter. Det var det bästa på hela dagen nästan.
Själva showen gick kanon, våra skämt var lite torra men vår sponatanitet och glädje vägde nog upp det.
Jag är grymt stolt över oss och så tacksam för gåvorna vi fick som tack.
En übeeerstor bukett blommor och en goodiebag med presentkort på massage och smågrejer.
Jag låter bilderna tala...

Kommentarer
Postat av: f

crazy fina lockar!

2011-11-24 @ 13:30:55
URL: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback