envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Cardio

Skrivet 2011-10-06 @ 09:02:42
Tror jag ska börja med cardio-träning.

En träningsform som man enkelt kan göra hemma (och därför är gratis), som man lätt bränner fett på och som ger ökad kondition.

Det räcker med ett pass på endast 20-30 minuter.

Jag tänkte, VAD FAN ÄR DET FÖR TRÄNINGSFORM?
Så googlade jag och fick reda på att cardio är samma sak som hopprep.

Alltså HOPPA HOPPREP. Varför säger man inte bara det då?
I och för sig så låter det rätt töntingt..


Men jag ska nog införskaffa mig ett hopprep och tönta mig lite hemma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Vad kul att du också tycker det! :D

2011-10-06 @ 09:21:48
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback