envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

No fucking on my pitch

Skrivet 2011-10-23 @ 22:15:55
Det värsta med att inte hinna blogga är att komma igång igen. Jag kommer inte ihåg när jag skrev sist och dem roliga erfarenheterna jag må ha upplevt sen dess har jag glömt.


Men jag försöker. Helgen har mest präglats av spökvandringen. "De besatta". Jobbade i fredags med att sälja lotter osv och samma sak igårkväll då jag även var vakt. Stor eloge till alla skådespelare som skötte sig utmärkt.


I fredags hann jag även med lite paartiiiee. I form av 18-årsfest. Det var kalaskul, no comments. 


Idag, begav jag mig till Borås för en dag med alla kvinliga domare i V-götaland. Vi var 6 st. Haha. Nästa ett skämt. Men det var trevligt, praktisk domarträning och en liten föreläsning av en FIFA-domare som heter Sara. Sen åkte vi till ett gym i Borås (det snyggaste, fräschaste gym jag någonsin skådat (det fanns bubbelpool och bastu och det hänge kristallkronor i taket) och körde alternativ träning. Vilket fick bli core, stretch och avslappning. Det var hårt men som vanligt somnade jag under dem 5 minuterna av avslappning.
Sen blev det buffé i gymmets caféhörna. Förundrandsvärt bra dag. Men inte okej att behöva gå upp klockan 7 på en söndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback