envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

skrattretande?

Skrivet 2011-10-16 @ 21:43:31
Min helg har varit.. Skrattretande.
Missade audition igår, inte för att jag låg och spydde utan för att jag fösov mig. Klantigt men äsch.
Idag har det gått bättre. Har befunnit mig i konserthuset från 10.00-20.00. Två föreställningar med kören. Efteråt sa mamma att jag inte passar i kör. Det var tydligen bara jag som hördes och syntes. . .
Men väldigt många söta tanter som kom och kramade mig och sa att jag var duktig efteråt. Naw. Har saknat att stå på konserthusscenen. Stora alltså. Med 500 personer som bara kolla på mig. Älskar't.
Nu till det skrattretande. Jag har inte hunnit sova så mycket och jag känner ångesten över att orka en hel skolvecka och veta att jag inte kommer få sova speciellt mycket nästa helg heller :(.
Men puss på mina fina körmedlemmar!

Kommentarer
Postat av: lisa

hello snygging.

vill gärna se lite bilder från vår gråthelg. innan det ballade ur. lust att lägga ut dem?

pussis

2011-10-17 @ 20:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback