envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

nytt inlägg

Skrivet 2012-02-05 @ 18:55:58
Igår var jag i Skara och repade dans och musik, känns lite bättre nu när man förstår hur proffsiga människor man jobbar med.
På kvällen fick jag hjälp med matten och sen kollade jag och matte-hjälpen på mello. Kändes som en produktiv lördag.


Idag gick jag upp tidigt för att åka till Götene och spela cup. Gruppsegrare och kvartsfinal men frustrationen över att inte få till spelet och få in målen är smärtsammare än min fot som jag stukade i tredje matchen. Får väl se hur det kommer "gå". Eheh


Förlorade alltså kvarten med 1-0 för er som undrar.



cool tjej i Tjeckien med snea tänder och sjukt dålig hållning? så minns jag 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback