envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

kom-igen Lena

Skrivet 2012-03-01 @ 22:05:41
Jag har funderat på en taturering. På armen, ni vet Kenza-style. Samma plats och samma typsnitt men med texten:


INRE STYRKA

För att när jag själv ser den ska jag tänka. Jag har inte stora muskler men inuti är jag fan stark som en oxe. Just nu känner jag mig svag som en mus inuti. All min energi som jag egentligen borde lägga på skolan har flugit iväg och gått till andra saker som får mig att inte må så bra. Men nu efter jag har brutit ihop ett par dagar i rad har jag fått hjälp av mina underbara lärare och vänner.


Men jag kanske ändå ska tatuera in "inre styrka" till minne av denna gång då jag nästan bröt ihop men istället bad om hjälp och lyckades vända hela situationen till något positivt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback