envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Dear John

Skrivet 2012-10-30 @ 21:50:28
Tre roliga saker jag har fått uppleva med John idag.

1. Bilen påväg till skolan
J -"Vad har du gjort med håret?"
L -"Vadå? Ser det konstigt ut?"
J -"Nej men ögonhåret."
L -"Menar du ögonbrynen så har jag målat dem lite."
J -"Du ser ut som en aborgine. Det var bättre innan."
 
2. Han får låna böcker på skolans bibliotek på tisdagar och idag kom han hem med boken "Mao et moi" -(Mao Tsetung) och jag. Lite smyg kommunist kanske? haha nä nu skojade jag men vad håller grabben på med?!
 
3. Min mormor gjorde kalvdans (en efterrätt gjord på råmjölk) innan jag åkte tillbaka till Schweiz för Nini och Jacob ville smaka på något som är speciellt för Skaraborg. Jag trodde inte dom skulle bli så överväldigade men dom tyckte det var okej. Den störrsta bragden var att John smakade och HÖR OCH HÄPNA tyckte om det! Det finns inte mycket den grabben tycker om också gillar han kalvdans. Mormor <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback