envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Gothenburg-Frankfurt-Geneva

Skrivet 2012-10-29 @ 10:36:32
Har verkligen ingen motivation till att blogga just nu. Men för er som undrar vad jag håller på med kan jag berätta att jag spenderat en vecka i Sverige som innehöll
mamma, pappa, brorsan, fina vänner, snö, ullared, gosdag, bio, fest och massa god mat
 
Hade dock en hatflygresa tillbaka till Ge i lördags då det var snökaos i Frankfurt och jag höll på att fastna där. Hann med nöd och näppe med sista flyget till Geneve med landningstid 5 timmar senare än beräknat. 

Kändes ändå riktigt bra igår när jag träffade en ny tjej som ursprungligen kommer från skaraborgstrakterna och verkar skön, sen kom Nini och John hem och allt kändes bara bra! 
Nu är det back to basic med franskalektion imorn. Dessutom har jag och josefin precis varit på ett gym (det största gym jag sett) och blivit guidade runt. Det har 2 pooler, 3 fitness-salar, två mega gym, bastu, ångbastu, bubbelpool, tennisbana, skönhetssallong (?), ja det fanns allt. Så där ska jag börja träna tänkte jag. Såå pepp!
 
Skriver snart igen, loovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback