envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

månadsdagen

Skrivet 2012-10-02 @ 17:02:01
Jarrå såatte idag firar jag månadsdag. Har varit här i en månad och det känns okej. Jag kan inte säga att det känns underbart för det gör det inte, men jag börjar anpassa mig och sluta jämföra med hur saker och ting är hemma. Helgerna är ju det bästa när man är ledig och kan hitta på vad man vill och uppleva staden och kulturen med vänner, dock är jag inte ledig varje helg..
 
Jag har börjat gymma på ett gym som är sjukt fräscht och jag läser franska, hade mitt första "prov" idag och det gick okej. I helgen ska jag på aupair-resa till Zermatt och vandra i bergen och hajka. Måste förbränna all choklad jag åt denna helgen.. 
Det är väl ungefär vad som händer i mitt liv just nu. 
 
på återseende!

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag saknar dig lojsan <3

Svar: saknar dig Lisfisen! <3
Louise

2012-10-02 @ 17:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback