envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

au-boy

Skrivet 2012-09-14 @ 15:06:00
Internationell au-pairträff stod på temat igår. Jag tog tåget med tre andra svenska tjejer till Nyon och däe hittade vi lätt till platsen au-pairträffen ägde rum. Vi fick skriva namnlappar och ha på oss och sen var det bara att ge sig in i vad som såg ut som ett klassrum men nu iordninggjort med ballonger i taket osv. Med runt 80 tjejer från världens alla höra. Vi gick runt och minglade lite. pratade med danska, tyska, amerikanska, rumänska, engelska och svenska tjejer.
Sen körde själva mötet igång och vi fick information om landet, kulturen, kommande möten och olika utflykter vi får möjlighet att åka med på! 
 
Sen fick vi presentera oss för varandra och sitta och prata i smågrupper. Mycket roligt med så mycket folk. Man blev helt slut i huvudet! 
 



Som ni ser på bilden överst så var det flera manliga au-pairs. Men vet ni vad det kallas då?
Au-boys! haha.
BTW hittade jag detta krypet i min neccesär när jag kom hem halv 1 igår. Jag misstänker att det är en kackerlacka för den var så stor. Mina p-piller i bakgrunden så då fattar ni.. Jag tänkte att kackerlackor är omöjliga att döda så jag ville inte ens försöka så jag fångade in honom i en burk så kan jag ta med honom till sverige sen! 
Smart va?

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback