envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

en eller ett plan

Skrivet 2012-09-12 @ 16:50:14
Jag har planer! Jag har saker att göra dem närmaste dagarna och det känns underbart. Att inte bara sitta och vet vad jag ska göra. Kanske sms:a någon men den redan är upptagen med annat är hemskt..
 
Dock har jag lite för mycket planer, vilket är väldigt typiskt mig. 
Det jag vet är iallafall att imornkväll ska jag på internationell au-pairträff i Nyon med några svenska au-pairer. SPÄNNANDE.
På fredag ska jag och Amanda ses på dan och bada, dock inget badväder förtillfället men vi kommer nog på något! På kvällen är det tydligen fredagsmys med tacos och Winnerbäck (?!) hos Amanda med andra au-pairer. 
På lördag är allt lite oklart. Antingen kommer kanske en gammal kompis från Vara hit (hon är au-pair i Tyskland) med tåg över helgen och bor hos mig. Då blir det massa prat, utgång och shopping.
Eller så åker jag till Lausanne och festar, kanske både och. Vem vet?
 
Just nu känns allt bra. Men jag räknar dagarna tills jag får åka hem, är det normalt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback