envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Merde

Skrivet 2012-09-17 @ 10:18:36
jag har haft en grym helg, en grym ledig helg bör tilläggas. 
i fredags var jag på Tacokväll hos Amanda med Anna och Ello (en finsk tjej som jag träffade för första gången i tors) vi kollade på film och åt massa gott.
 
I Lördags gick jag, Amanda och Anna till FN som hade öppet hus. Helt sjukt, vi köade i 40 min för att komma in (!). Därinne var det svinstort med flera byggnader och en underbar trädgård runt allt. Kändes djukt coolt att vara där och se.
På eftermiddagen åkte vi tre +Frida och Petronella på en Hästpolomatch utanför Geneve, jättenära där jag bor. Vi var dock där väldigt tidigt men det var så fint. Vädret var underbart och det var en röd matta utlagd och en bar som dem hade ställt iordning. Vi kollade på matchen och drack lite rosé. 
 
Sen stressade vi iväg hem till amanda för att göra oss iordning för kvällen för vi skulle festa i Lausanne med två tjejer därifårn. Ida och Emilia. Efter många om och men kom vi dit och förfestade lite för att gå ut vid 2-tiden till ett ställe som hetter Merde (28+) vi fick gå före i kön och allt. Blonda svenska tjejer har det rätt bra här nere!

Vi dansade massa och DJ:n var grym. Nicky Romero, ganska känd DJ tydligen som har gjort låtar med Guetta och Avicii och av någon anledning hamnade jag i DJ:båset med honom och stod där och dansade och kollade ut över alla människor. Vilken känsla säger jag bara! Sen blev det lite kaos mellan oss tjejer och en tjej tappade bort sin mobil när vi skulle hem.. Vi var inte hemma förens 7 på morgonen?! Hur galet är inte det?

Bilder kommer så småning om, hoppas ni haft en awsome helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback