envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Personlig tränare

Skrivet 2012-09-04 @ 23:01:33
Upp vid 6 och fixa frukost. Åker till skolan kvart över 7 och lämnar john. 
 
Sen var det lugnt för mamman skulle träna med sin PT som tekniskt sett borde vara snygg och haffmaterial. Det tråkiga var att jag somnade innan han kom och när jag vaknade hade han redan åkt hem. Fast då slapp jag skämma ut mig denna gång och nästa gång kanske jag kan ha pluggat in några bra franska fraser som jag kan använda. Vad sägs om:

"Du måste vara PT:n. Nini säger att du gör ett bra jobb. Vad är hemligheten?"
 
"Jag behöver stärka upp min rygg, kan du visa några övningar som kan hjälpa? I poolen kanske?
 
"Var köper du dina välsittande träningskläder? Du kanske kan visa runt mig i stan en dag?"
 
Jag lovar att uppdatera er om den mytomspunna PT:n! 
Godnatt kamrater

Kommentarer
Postat av: flisan

Jag gillar dina fraser, kör hårt på dom!

Svar: haha ja dem kommer säkert bli jättekonstiga på franska bara, speciellt om man använder google-translate ;)
Louise

2012-09-05 @ 08:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback