envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

schema

Skrivet 2012-09-11 @ 17:57:47
Hur ser mina dagar ut undrar ni! Jo det ska ni få svar på nu. Detta är exempel på en vanlig vecko-dag!

06.15 Uppstigning
06.30 Plocka ur diskmaskinen, duka fram frukost
06.45 Äta frukost med John och diska efteråt
07.15 Tar bilen mot skolan, spelar lite pingis på skolgården om trafiken är snäll och vi kommer dit väldigt tidigt.
09.00 hemma igen. 
 
Sedan är jag "ledig" om det inte ska handlas eller om familjen behöver någon annan slags hjälp. Då brukar jag sola och bada, träna, åka in till stan och fika med någon eller liknande.

14.45 Åker och hämta John och kör honom till eventuell aktivitet.
17.00 Hemma igen. Pluggar med John om han har läxor. Annars hittar vi på något annat kul ihop. 
19.00 Middag. 
20.00 Jag är "ledig" och kanske åker på au-pairträff eller någon annan aktivitet. 
21.00-23.00 Oftast skype med mina närmaste, sen säger jag godnatt!
 
Nu vet ni hur mina dagar ser ut ungefärligt, dvs. inte alls som hemma i Sverige! Men det är Schweiz och snart är det helg, yeay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback