envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Badooit

Skrivet 2013-04-16 @ 21:41:50
Så mycket att skriva, så lite tid. Prioriterar min tid lite annorlunda nu när våren äntligen kommit (japp vi snackar mellan 20-25 grader varje dag). Så mindre sömn och gym, mer chill med vänner, solning och dejter. 
 
Japp ni läste rätt, Louise Grabo har blivit utbjuden på en dejt av en fransman i Genéve.
How come?
Jo när fyllan började slå till i lördagskväll, hade jag en vän som bad mig bli medlem på appen "badoo". En form av dejting-site. Det började lite på skoj och nån random kille började skriva till mig och gillade min bild. Men nu har stormen verkligen brutit ut. Igår när jag varit medlem i två dygn hade 91 män/killar skrivit till mig på franska/engelska och svenska. Jag har inte hunnit läsa allt än och kommer aldrig kunna göra. Helt sick. Jaja på den vägen är det!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback