envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

cups

Skrivet 2013-04-12 @ 19:17:00
Jag har en ledig helg hemma i Genéve som jag fick reda på för endast ett par timmar sedan. Så hur spenderar jag den på bästa sätt?
-Jo jag börjar med att baka en hemma-gjort pizza och bjuda över en go vän. Sen blir det in till favorit-baren La petite reine för att drick lite öl och träffa två av min kanadensiska vänner.
 
-Helgen fortsätter förhoppningsvis med bättre väder imorn så jag kan sola och kanske åka in till stan och mysa för att på kvällen ha över lite vänner och sen dra på Geneva spring party! Äntligen lite Geneva-party. Får väl se hur imponerande de blir bara. Men jag vet att jag har goa vänner som kommer göra festen perfekt ändå!
 
På söndag spås det bli 21 grader och sol så då är det stek som gäller. Det är den värmen vi har väntat på i två månader nu! Kom-igen vädergudarna! Fast inte som Sverige med snö iallafall. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback