envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Mont fort

Skrivet 2013-03-06 @ 16:06:59
Fick uppleva Verbier eller Verpan som jag nu fått lära mig att det kallas från sin bästa sidan helgen som varit. I fredags kom vi upp sent från Genève men då blev jag avsläppt vid puben med orden "ha så kul" av min värdmamma. 
Så jag ringde en kille och fick komma på förhäng hos dem, sen drog vi till puben. Massa sköna människor träffade jag! Var med i en darttävling men min partner var rätt kass så vi förlorade och fick bjuda sthm-arna på shots.
 
I lördags jobbade jag hela dagen, åkte skidor med John och Nini och kollade på Big Bang Theory på kvällen med John...
 
I söndags fick jag finbesök från Genève i from av Agnes, Anna, Anna och Petronella. Vi chillåkte i det soliga vädert,  solade på en lunchrestaurang, och avnjöt en flaska vin liggandes i backen med sjuk utsikt. Det var livet det. Sen mötte vi upp min nya kompis och han visade området lite och sen drog vi på en lugn afterski på puben (inget la folie douce här inte) men öl och härligt väder. 

Det var min underbara helg och nästa helg kan ju inte bli sämre för på fredag åker jag till London och träffar två saknade vänner! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback