envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Bitch is back

Skrivet 2013-10-01 @ 11:28:17
Hej godingar!
Nu sitter jag på min säng, i mitt rum, i mitt andra hem i Schweiz igen. Som jag trodde jag hade sagt farväl till en sista gång. Men helt plötsligt är allt som vanligt igen. Uppstigning 06.15 --> Jobb --> Gym --> Lunch --> Fix --> Jobb --> och sen är det kväll igen. 
Låter kanske tråkigt men inte för mig, var härligt att komma tillbaka till mitt gamla gym och i gamla rutiner. Av nån anledning känns det som allt är som vanligt igen och det är tryggt. 
Minns inte om jag la upp så mycket bilder från vad som hände dem tre sista månaderna i Scweiz innan mitt "sommarlov" men här är iaf lite bilder som har svävat runt på facebook.
Interlaken i Maj, Middag på Chemin de la Rochette i Maj, Party i Lausanne i Juni, Aupairalympics i Juni och min avskedskväll med kära Gina. 

Har inte min kamera med mig denna gång men har min iphone så hoppas jag kan leverera lite bilder från den även om jag inte kommer va ute på så mycket äventyr som sist.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback