envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Egypten 7/12-14/12 2010

Skrivet 2010-12-23 @ 21:13:41
Här kommer bilder från Sharm el Sheik. Första dagen på beach restaurangen. Lite bleka. jao.

Den långa bryggan ut och där ute finns hajarna!
På en parfymeria, träffade en härlig prick som var duktig på att snacka, han bjöd på te och sen hitta han en fin parfym till mig :).
En kille på hotellet som snurrade en halvtimme utan att bli snurrig. haha. ärligt talat så var det rätt långtråkigt.
stranden. utsikten från rummet.stranden, igen.
en fem-årig kille och hans pappa gjorde också snurrgrejen, han var duktig!
Klubben Pacha inne i Sharm. syns inte så bra men dxet var ett jätte stort ställe!
Bada med hajar och snorkla lite. Poolen, där spenderades mycket tid. Jag hoppar från pool-baren. Julstämning på hotellet. fan vad fult.. Olof, Mohammed och Jag. Miss coral sea tävlingen där jag tävlade emot en ryska och engelska.
Saif!! Jag och Saif ;) lite skeptisk när jag fick reda på att jag skulle dansa magdans.
Utsikten över stranden. Jag på bryggan. fina havet i bakgrunden. OS på hotellet, här simning. goo blue team. Dragkamp! Beach volleyboll. Beach fotboll, alla engelsmän var djupt fascinerde när jag gjorde 2 mål. hihi.
Engelsmannen steve, stå i mål och röka samtidigt var inga problem, förutom att han släppte in 11 mål.. haha.
French ball stranden! ! Jag ballar ur framför spelgeln. dags för magdans då, fyfaan.. ska sjunga nationalsången med isbitar i käften
.
Tävling: samla-in-flest-kill-t-shirtar. jag vann inte..
kamelerna var överallt. hajar och åter hajar. Jamaica, eller som han egentligen hette, missara.
Mohammed och Jag. Alex.


Så nu har ni fått se en del bilder, och ja det var en skön semester men ni har redan hört allt mitt tjöt om hur bra det var så jag ska inte tjöta mer! ;D

varma hälsningar eller ja hade jag varit kvar där hade jag skrivit det.

Kommentarer
Postat av: f

hmm... jag tror jag ångrar att jag kollade på det här. ge mig värme tack?!

2010-12-25 @ 16:58:20
URL: http://followyourdream.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hur gör man för att jobba där asså jag vill också jobba där älskar verkligen de stället,,,help please hade vart jätte tacksam för att jag har kollat runt som en galning på hur man kan få kontakt med dom där.. jag ångrar att jag inte frågade när jag var där.. men du verkar iaf som en shyst person snälla hade verkligen uppskattats:)

2011-12-14 @ 15:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback