envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

oh sisters lets go down to the river to ...?

Skrivet 2010-11-03 @ 23:16:00
Har en god nyhet och en dålig nyhet:

Kan nu checka för några saker på min "saker-jag-ska-göra-på-höstlovet-lista". Känns bra måste jag säga.

Har misslyckats med mitt försök att komma på något bra att vara på klassfesten som i äkta estet-anda är med temat utklädning. Eller jo jag har kommit på något bra att vara men jag har misslyckats med själva utförandet.
OM ínte min kära vän frisörska kan fixa till mina misstag imorgon. Då jag också står inför ett stort val. Ska man klä ut sig helhjärtat eller inte?..

Förövrigt har jag köpt att par grymma jeans idag som får min rumpa att se faboulus ut. ;D



bjuder på ett Louise-collage idag. :D

Kommentarer
Postat av: f

snygga människa då!

2010-11-04 @ 10:34:15
URL: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback