envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

min helgis!

Skrivet 2010-10-18 @ 21:06:22
Min helg.
Först blire lite mys-kväll med Amanda och Johanna men jag däckar av trötthet. Inget annat!
Lördagen blev en trött sådan för jag var tvungen att gå upp vid sju och åka till Lidköping för att marknadsföra spökvandringen. var med om en liten flash mobb där i stora staden lidköping och det var inte väntat. Sen åkte vi till Skara för att se på treornas familjeföreställning törnrosa som de verkligen lyckats med!
När jag fart runt tillräckligt tog jag mig hem för att vara hemma någon timme sen åkte jag till min favorit kille!
Även i lördags kväll däckade jag i hans säng när han satt vid datorn så sen var han tvungen att väcka mig, det gick till såhär:
Robert: "Louise du måste gå ner och borsta tänderna, ta ut linserna och ta pillret."
Louise: "Va? Nej, Har du klippt alla flyers?".
Robert: "Haha, nej kom nu".
Louise: (vaknar och märker att jag har sagt något konstigt) Åhh nej, sluta skratta."

På söndagen myste vi och sen åkte vi och hälsade på hans farmor i Gråbo. Fick gjort lite läxor på kvällen också. Dock är jag fortfarande trött efter helgens bravader, ändå har det varit en lugn helg utan fest. Men det borde vara förbjudet att gå upp tidigt på en lördag..

au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback