envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

rubrik

Skrivet 2011-02-05 @ 14:03:03
Alltså vad ska man säga. Galen fest igår. Det ballade verkligen ur på vissa håll, inte jag så mycket faktiskt men ett par andra gjorde ju det. haha.

Insåg att barfyllor är omöjligt för ekonomin.. mamma gav mig tipset idag, du måste dricka ordentligt innan så du bara behöver köpa en cider eller så där. Det var väl det som var felet. Jag var ju nyktarast på vår förfest iaf..

Men det blev ju bättre med ett par isbjörn i baren och 400 kronor fattigare..
Roligt vare iaf och jag blev bjuden på en supergod drink, mmmm, man måste ju vara smart ibland ;).

Efter sånna här hårda kvällar ser man fram emot att få spendera lördagskvällen med sin pojkvän, sina småkusiner och mello.

här kommer lite galna bilder, dock inte för galna bilder!



Det var det!
hörs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback