envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

lambada-steg

Skrivet 2012-03-11 @ 19:43:49
Är så trött på alla meningar som lyder.
"Bra jobbat gubbar... och gumman"
"Det kommer gå bra för er killar... och tjejen öhe kvinnan"

Ja så är det när man är på domarutbildning med gubbar i medelålders 50. Men dem var snälla iallafall OCH


JAG KLARADE REGELPROVET. var tvungen att ha 11/13 rätt och lyckas pricka 11 precis. 
Det ska nämnas att några utav domarena som dömt fotboll i 5-10 år inte klarade det.


Så nu börjar min domarkarriär på riktigt. Jag går in och anmäler mig till Gothia på en gång.
Tjadå!

Kommentarer
Postat av: Lisa

grattis kvinnan! ;D <3

2012-03-15 @ 20:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback