envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

amerikanskor och en kiwi

Skrivet 2012-09-22 @ 18:37:16
OMG vet ni vad jag gjorde igår?
Jag var på middag med Amanda och 5 Amerikanska tjejer och en tjej från Nya Zeeland. Så himla roligt att lära känna nya människor och dessa tjejer var jättegulliga! Vi åt mat och drack vin och körde "never have I ever" -jag har aldrig. Men dessa tjejer pratar engelska väldigt fort och jag hänger med och så men jag hade väldigt svårt att komma in konversationen under middagen för dem var så snabba på att svara att det jag tänkte säga hann någon annan säga innan. Men väldigt bra träning och så himla kul. Så 2013 är roadtrip i USA inbokat!


Sen gick vi ut på en annan klubb som låg långt bort åt *******. Men jag lyckades hitta hem därifrån också med lite taxi-hjälp. Hemma i min säng 07.00. Så sjukt död är man då. Idag ställde jag alarmet på 12 för att åka in till stan och träffa Lovisa. Mycket trevligt och hon hjälpte mig även att köpa en present till min värdmamma som fyller år imorn! 
Bra dag. Nu fortsätter vi helgen med mys hos Petronella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback