envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

California fitness

Skrivet 2012-09-26 @ 10:08:53
Igår hade jag franskalektion och sedan gick jag och Fanny till gymmet för att köra ett prova-på-pass. Pump it var det som gällde. Det var vi, två kvinnor och en man. Efter ett tag visade sig att båda kvinnorna var svenska och att en av dem kom från Skara (hon läste på min estet-tröja). Så nu har jag två medelålderskvinnor som ev. gymkompisar också.
Idag har jag välförtjänt träningsverk och imorn kör vi box, kul att komma igång! Just nu gör jag inte så mycket, kollar på svenska hollywood fruar men är i stort behov av att städa mitt rum. Har snart varit här i fyra veckor och inte ens damsugit, tror inte min värdfamilj tycker jag är så fräsch, haha.
 
Ciao! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback