envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Faire

Skrivet 2012-09-21 @ 09:51:20
 
 
HEJSAN. Här är mina instagram-bilder från Schweiz för er som inte följer mig där. Igår hade jag franskalektion och efteråt gick jag och Fanny och kollade på ett gym där vi tänkte börja träna. Väldigt fräscht och massa roliga pass fanns det. Dock var det svindyrt. Ett månadskort kostade 2300 svenska kronor, på mit gym i Vara kostade det 200 kr. hehe men vi fick ett gratispass iaf så vi ska testa det och sen försöka pruta ner till ett rimligt pris. MÅSTE börja gymma snart!

Nu är det snart helg så ikväll blir det utgång med amerikanskor, shopping, middag med tjejerna och på söndag fyller min värdmamma år så då ska jag vara med på deras kalas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback