envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

PT.n med stort P

Skrivet 2012-09-13 @ 12:55:20
Guess what?
Mamman i familjen hann inte utnyttja sin personliga tränare idag så då fick jag ta hennes tid! Han heter Lionell och är fransman. Han är snygg och vältränad och jättecharmig. Hans ålder är jag lite mer osäker på 30+?

Över till träningen. Han körde stenhård med mig och gjorde upp ett schema med mig hur jag ska träna och äta för att gå ner några kilo. Jag får äta allt men inga kolhydrater till middag bara till lunch och inga sötsaker eller vin på veckorna. Bara helgen. 
Hans motto: "you only live once" (med fransk brytning)
Vi snackade fotboll, eller ja mest han. Jag var inte riktigt kapabel till att prata under träningen. Men han var rolig och fick mig och tänka på annat under tiden. Tiden gick fort må jag säga, dessutom ska han lära mig franska.
 
En äkta fransman ska lära mig franska! Är det någon slags dröm eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback