envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Mercredi

Skrivet 2013-10-03 @ 08:34:20
Igår var det onsdag. Jag var på bodystep på morgonen, så kul och jobbigt. Jobbade lite och tog en promenad på eftermiddagen. Allt detta trots halsont, tji fick jag för nu är det värre och jag måste "vila" idag.
 
Men igår kväll åkte jag in till stan för att gå på aupair-möte. Precis som jag gjort tio månader innan varannan onsdag, skillnaden var att det var 12 nya tjejer jag mötte i lokalen på Rue Jean-senebier 8. Jag hade aldrig träffat några av dem innan, precis som förra året när jag gick på mitt första aupair-möte. Då var jag dock så mycket mer nervös och orolig. Det kändes som många redan kände varandra och att jag var den enda som kom ensam dit. Så var det självklart inte. 
 
På första aupair-mötet förra året mötte jag två av mina bästa vänner för första gången. Och det har hänt ganska mycket sedan dess och vi har gått igenom otroligt mycket tillsammans. Tror tyvärr ingen utav tjejerna jag träffade igår har potential till att bli en av mina bästa vänner eftersom jag stannar så kort tid osv. Men man ska aldrig säga aldrig. Ändå några goa töser verkar det finnas så får väl se vad som händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback