envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

18/8

Skrivet 2010-08-19 @ 00:27:40
Jag gick upp klockan åtta imorses, cyklade in till Vara, handlade mjölk, åt frukost, gick ut, körde traktor i fem timmar (hjälpte pappa att plöja), gick in och åt, sov middag, åkte och tränade, duschade. OCH nu sitter jag här.

Tycker jag har varit grymt duktig idag. Hur ska jag kunna toppa detta?

vill bara tillägga att jag är en liten bonn-tös längst inne.


Bild från gårdagen då jag fixade superfika hemma hos Johanna.
Längst till vänster: Anna, Anna, Johanna, Louise, Amanda och foto av Amanda.


Sen gick vi ut och fotade lite, denna är helt oredigerad, inte så fin då.


Gillar denna bild, för visst ser jag äldre ut?

Det var allt för stunden!
kössar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback