envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

"diagnos fastställd"

Skrivet 2010-08-27 @ 15:48:16
Läkaren: Hej, vad är det för fel på dig?
Jag: Öh hej, va, fel... Ahjuste.

Blev ju riktigt förkyld för tre veckor sen och har gått och varit lite småsjuk sen dess. Vill ju inte låta för mesig och bara klaga hela tiden men förra veckan hade jag urinvägsinfektion men orkade aldrig gå till läkaren och få pencilin så jag drack massa tranbärsjuice och hoppades att det skulle bli bättre och det blev faktiskt bättre men så har jag gått och hostat massa sen jag började skolan och haft ont i huvudet och runt ögonen typ.

Så idag fick jag min diagnos:
bihåleinflammation och lite urinvägsinfektion.

Missade då min underbara skoldag idag.. Nu när vi äntligen kommit igång.

Men nu är det helg och det ska bli en mys-helg utan dess like.

"Nu är det fredagsmys"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback