envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

från och med du

Skrivet 2010-08-13 @ 12:38:29
MEN HEJ.
Igår va jag med om något underbart, jag och femtusen andra människor som befann sig vid storans parkering i Göteborg. Jag bevittnade Oskar Linnros uppträda live och det var verkligen enastående.

Jag hade taggat för detta i en månad och försökt lära mig texterna på hans låtar. Jag kunde dem inte så värst bra, men när man står inknökad bland massa andra tjejer som kan alla texter känns det som man med kan det och orden bara kommer. En fruktansvärt skön känsla. Han gav verkligen allt på scenen och om man gillar hans låtar när man lyssnar på dem på spotify så är dem tusen gånger bättre live.

Jag va helt hysterisk när konserten var över och jag kom ut på stan. Kändes som man va drogad eller svävade på moln typ.

Fin kille som lyckas få en känna så på tio meters avstånd. haha.

Jag kommer lägga upp bilder en annan dag!

peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback