envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

"Friday I'm in love"

Skrivet 2010-08-25 @ 19:18:08
Idag har vi äntligen fått riktiga scheman.
Detta är det bästa schemat jag någonsin haft.
Kanske inte för att jag har massa sovmorgonar och slutar jätte tidigt för det gör jag inte.
Jag börjar 8 varje morgon men 2 dagar i veckan slutar jag vid 2 och visst det är väl skönt men nu kommer jag till själva poängen.
Jag har 9 teater lektioner i veckan. NINE, NEUF, NIO. Det är galet mycket och vissa dagar i veckan är bara för sköna.

Kan ju då ta mina fredagar som exempel.
Första lektionen: TEATER
Andra lektionen: TEATER
Tredje lektionen: TEATER
Fjärde lektionen: IDROTT
Hur mycket gillar jag sånna dagar?
Om man jämför vårt schema nu i tvåan med det vi hade i ettan så är det ungefär som himmel och helvete.

Förresten är jag jätte glad för att vår Juha (min teaterlärare) sa något väldigt fint till mig idag.
Det hade jag inte väntat mig. :O

haha, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback